Status zamówienia

 

Jaki jest status mojego zamówienia? 

 

Od chwili złożenia zamówienia na stronie sklepu PROTARGET.pl do momentu wysyłki towaru będą Państwo na bieżąco informowani o jego przebiegu na maile podane w momencie rejestracji.

Statusy zamówień są dostępne są także po zalogowaniu się na Państwa konto w PROTARGET.pl. Dodatkowo system wysyła automatyczne e-maile oraz w niektórych przypadkach wiadomości SMS na Państwa telefon komórkowy.

 

 

Od momentu złożenia zamówienia otrzymają Państwo następujące informacje w kolejnych etapach jego realizacji:

1.      Przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.      Planowany termin dostawy zamówienia.

3.      Zaksięgowanie wpłaty na rachunek bankowy.

4.      Wysłanie zamówienia kurierem lub transportem własnym PROTARGET.pl.

5.      Rozliczenie zamówienia i prośba o wystawienie komentarza na jednej z porównywarek cen.

 

 

W szczególnych przypadkach otrzymają Państwo informacje o:

1.      Przebiegu realizacji zakupów ratalnych:

 

  wysłanie wniosku ratalnego do banku,

  akceptacja lub odrzucenie wniosku ratalnego przez bank

 

2.      Przypomnienia:

 

  przypomnienie o potwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie na link wysłany w mailu

  przypomnienie o dokonaniu wpłaty

   informację o nieprawidłowej wpłacie na rachunek bankowy

 

3.      Zmianie ceny zamówionego towaru lub kosztu transportu, np. w wyniku negocjacji przy większych zamówieniach.

 

4.      Dostępności zamówionego towaru w magazynie i zaproszenie do jego odbioru.

 

5.      Informacje o różnych promocjach związanych z danym zamówieniem.

 

 

Śledzenie paczek

 

Numer przesyłki zostaje automatycznie przesłany po nadaniu na adres email klienta.

 

https://protarget..pl/client-orders.php?display=opened

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel