Gwarancja i reklamacje

 

 

Gwarancja 


Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie internetowym zostały legalnie wprowadzone na rynek polski, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych i prawnych.


Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie są objęte gwarancją producenta lub importera. Wszelkie usterki / ubytki w towarach należy zgłaszać do naszej firmy jako sprzedawcy towaru.


Okres gwarancji zazwyczaj wynosi co najmniej 12 miesięcy od daty zakupu, na większość produktów udzielamy gwarancji 2-letniej, istnieją też produkty z gwarancją 5-letnią i dożywotnią.

 

Realizacja gwarancji 


Jeśli zakupiony u nas towar ulegnie uszkodzeniu lub Państwa zdaniem funkcjonuje nieprawidłowo możecie go Państwo dostarczyć do nas, a my będziemy pośredniczyć w zgłoszeniu reklamacji w odpowiednim serwisie producenta.

 

·         Jak złożyć reklamację

 

W PROTARGET.pl składanie reklamacji jest proste.  

 

- reklamacja online

Zaloguj się na swoje konto. Przez 48 godzin od dostawy nad koszykiem znajduje się link: „Reklamacja online. W tym miejscu możesz wybrać rodzaj reklamacji, a następnie wysłać go do PROTARGET.pl. Reklamacje online możemy rozpatrzyć bardzo szybko, dlatego sugerujemy korzystanie z tej formy kontaktu.

 

- reklamacja mailowa

Zawsze możesz nam wysłać opis swojej reklamacji na adres serwis@protarget.pl korzystając z formularza reklamacyjnego (do wypełnienia tutaj).

 

- reklamacje telefoniczna

Istnieje też możliwość złożenia reklamacji telefonicznie pod numerem 531-153-299. Biuro jest czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 18:00, zaś w soboty od godziny 9:00 do godziny 14:00.

 

Po złożeniu reklamacji (a przed wysyłką towaru), należy zaczekać na potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia reklamacyjnego przez Naszego pracownika!

 

Przy reklamacji należy zachować następujące warunki:

 Towar reklamowany powinien być odpowiednio zabezpieczony, tzn. musi posiadać dodatkowe, solidne opakowanie (dodatkowy karton lub "bezpieczna" koperta). Towar wysłany bez odpowiedniego zabezpieczenia, np. marker tylko w swoim własnym fabrycznym pudełku, jest narażony na uszkodzenie w czasie transportu i w razie widocznych takich uszkodzeń nie zostanie przyjęty przez żaden serwis.

 

 Klient sam odpowiada za bezpieczeństwo przesyłki, dlatego w przypadku wysyłki produktu reklamacyjnego w ramach usług Poczty Polskiej, warto pamiętać o możliwości ubezpieczenia.

 

 Przesyłka powinna zawierać widoczny dopisek o treści „REKLAMACJA” oraz indywidualny numer reklamacji.

 

 Dołącz oryginał dowodu zakupu, kartę gwarancyjną oraz prawidłowo wypełniony i podpisany formularz reklamacyjny. Dostarczenie towaru do serwisu odbywa się zawsze na Twój koszt.

 

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie do 14 dni od daty wpłynięcia reklamowanego produktu wraz z wymaganymi dokumentami. W razie konieczności wydania opinii rzeczoznawcy termin rozpatrzenia reklamacji może się wydłużyć do 30 dni kalendarzowych. Gdy reklamacja zostanie przez nas uznana, dokonamy naprawy i dostarczymy towar z powrotem na nasz koszt. W przypadku reklamacji wymagającej odesłania towaru za granicę koszty odsyłki pokrywa kupujący. 

 

Koszty przesyłki reklamowanego towaru pokrywa Klient! Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Nie przyjmujemy również przesyłek, które nie zostały wcześniej zgłoszone do reklamacji.

 

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny 531-153-299 lub mailowy serwis@protarget.pl.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel