Dostawa

 

 Czas dostawy

 

W sklepie PROTARGET.pl wyróżniamy cztery różne czasy dostawy: 

 

 

  1) Produkty oznaczone jako „24h 

 

Jeśli produkt oznaczony jest jako dostępny w „24h” - oznacza, że jest to produkt, który znajduje się w naszym magazynie (tzn. „na stanie”). Wysyłka takiego produktu jest natychmiastowa i wysyłamy je tego zazwyczaj tego samego dnia.

 

  2) Produkty oznaczone jako „48h 

 

Produkty te znajdują się na magazynie zewnętrznym, jednak z doświadczenia wiemy, że działanie magazynu jest w miarę sprawne i całkiem możliwe, że produkty „48h” mogą być u Państwa nawet nazajutrz. Staramy się w miarę możliwości kontrolować stany magazynowe i uaktualniać je na bieżąco, jednak prosimy o wyrozumiałość, gdyby okazało się, że produkt jest niedostępny. W takim wypadku kontaktujemy się z Państwem natychmiastowo.

 

  3) Produkty oznaczone jako „1-5 dni 

 

Produkty te znajdują się na magazynie zewnętrznym i potrzebujemy trochę czasu, aby ściągnąć produkty do nas na magazyn / do biura - przepakować i wysłać. Zdarza się, że zamówiony produkt możemy wysłać do Państwa od razu, ale zazwyczaj potrzebujemy 1-2 dni. Zawsze staramy się, aby było to jak najszybciej. Staramy się w miarę możliwości kontrolować stany magazynowe i uaktualniać je na bieżąco, jednak prosimy o wyrozumiałość, gdyby okazało się, że produkt jest niedostępny. W takim wypadku kontaktujemy się z Państwem natychmiastowo.

 

  4) Produkty oznaczone jako „na zamówienie 

 

Produkty te nie znajdują się w tym momencie na magazynie w Polsce, jednak istnieje możliwość ściągnięcia ich z magazynu zagranicznego lub uszycia / wytworzenia ich, jeśli są robione na miejscu w Polsce. Jeśli są zainteresowani Państwo którymś z produktów „na zamówienie” - prosimy o wcześniejszy kontakt w celu ustalenia terminu dostawy, gdyż nie ma tutaj konkretów. Może to być 2 dni lub 2 miesiące, oczywiście zawsze staramy się aby to było jak najszybciej.

 

 

 Sposoby dostawy

 

Produkty zamówione w PROTARGET.pl wysyłamy:

 

 transportem firmy kurierskiej

 paczkomatami Inpost

  własnym transportem firmowym

 

Odbiór osobisty możliwy jest w siedzibie naszej firmy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

 

PROTARGET.pl

ul. ORLA 11/1

41-205 Sosnowiec

 

 

Transport kurierem

 

Dzięki stałej współpracy z tymi firmami jesteśmy w stanie zaoferować Wam najniższe koszty wysyłki, a doświadczenie tej firmy gwarantuje szybkość i bezpieczeństwo Waszego zamówienia.

Wszystkie towary wysyłane kurierem są objęte dodatkowym ubezpieczeniem. Towar przez nas wysłany tą formą transportu jest dostarczany dnia następnego (do miast i okręgów miejskich) lub w przeciągu 48 godzin (wsie i okręgi wiejskie).

Każdy klient przy wysłaniu przez nas paczki otrzymuje numer listu przewozowego, dzięki któremu może śledzić aktualny status przesyłki na stronie firmy kurierskiej Inpost. 

 

 Własny transport firmowy

 

Jeśli zależy Ci na czasie, możesz także skorzystać z ekspresowej dostawy*, którą oferujemy we własnym zakresie. Wystarczy umówić się telefonicznie z naszym pracownikiem, a już w ciągu godziny możesz cieszyć się zakupami dokonanymi w naszym sklepie. Jeszcze nigdy realizacja przesyłki nie była tak prosta i szybka!

 

*Oferta dotyczy tylko miejscowości w promieniu 50 km od siedziby firmy PROTARGET.pl.

 

 

 Koszty dostawy

 

  Koszty wysyłki towaru obejmują, zapakowanie i przesyłkę towaru od sprzedawcy do klienta. 

 


Koszty przesyłki:

 

Inpost Kurier

 

 przy wpłacie na konto bankowe (przelew bankowy) – 15 zł

 paczka za pobraniem (płatność przy odbiorze) -  19 zł

Przy zamówieniu powyżej 250,00 zł wysyłka GRATIS firmą kurierską. W przypadku paczek ponadwymiarowych lub ciężkich – cena wysyłki ustalana jest indywidualnie.

 

 Dodatkowe informacje

 

  Twoja przesyłka jest w 100% ubezpieczona*!

Po odebraniu przesyłki, prosimy sprawdzić zawartość w obecności kuriera.

 

Nie odpowiadamy za firmę kurierską, przy odbiorze paczki koniecznie należy sprawdzić zawartość paczki w obecności kuriera. W razie jakichkolwiek zastrzeżeń należy spisać z kurierem protokół szkody, koniecznie zachowując 1 egzemplarz. Tylko w ten sposób możliwe jest uzyskanie ewentualnej reklamacji.

 

Bez protokołu szkody nie będziemy mogli pozytywnie rozpatrzeć twojej reklamacji!

* dotyczy tylko wysyłki kurierem Siódemka

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel