Status zamówienia

 

Jaki jest status mojego zamówienia? 

 

Od chwili złożenia zamówienia na stronie sklepu PROTARGET.pl do momentu wysyłki towaru będą Państwo na bieżąco informowani o jego przebiegu na maile podane w momencie rejestracji.

Statusy zamówień są dostępne są także po zalogowaniu się na Państwa konto w PROTARGET.pl. Dodatkowo system wysyła automatyczne e-maile oraz w niektórych przypadkach wiadomości SMS na Państwa telefon komórkowy.

 

 

Od momentu złożenia zamówienia otrzymają Państwo następujące informacje w kolejnych etapach jego realizacji:

1.      Przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.      Planowany termin dostawy zamówienia.

3.      Zaksięgowanie wpłaty na rachunek bankowy.

4.      Wysłanie zamówienia kurierem lub transportem własnym PROTARGET.pl.

5.      Rozliczenie zamówienia i prośba o wystawienie komentarza na jednej z porównywarek cen.

 

 

W szczególnych przypadkach otrzymają Państwo informacje o:

1.      Przebiegu realizacji zakupów ratalnych:

 

  wysłanie wniosku ratalnego do banku,

  akceptacja lub odrzucenie wniosku ratalnego przez bank

 

2.      Przypomnienia:

 

  przypomnienie o potwierdzeniu zamówienia poprzez kliknięcie na link wysłany w mailu

  przypomnienie o dokonaniu wpłaty

   informację o nieprawidłowej wpłacie na rachunek bankowy

 

3.      Zmianie ceny zamówionego towaru lub kosztu transportu, np. w wyniku negocjacji przy większych zamówieniach.

 

4.      Dostępności zamówionego towaru w magazynie i zaproszenie do jego odbioru.

 

5.      Informacje o różnych promocjach związanych z danym zamówieniem.

 

 

Śledzenie paczek

 

Numer przesyłki zostaje automatycznie przesłany po nadaniu na adres email klienta.

 

https://protarget..pl/client-orders.php?display=opened

 

This page uses cookie files to provide its services in accordance to Cookies Usage Policy. You can determine conditions of storing or access to cookie files in your web browser.
Close
pixel